Barndom

Ida när ja vakna så hadd ja mega sjukt i halsen... så ja to några sådä blåbär blåbär BLÅBÄR. övningar, ni vet såndä som ska värma stämbanden eller nå såntdär (lååååågt, normaaalt o HÖÖÖÖÖÖGT) o sen ble min röst no helt bra tilla resten av dagen :D o i smakis va de SPENATPLÄTTAR kand e bli bättre.
Min Kemi lärare märkt att ja satt o spela på min data på timman så han ble sur :( o ja fick int pasianen att gå ut.
Efter de va de ba jobba jobba på data o sen mera data.
Buss hem o direkt ti uncan där ja va ti nångång 7 sen kom ja hem o äta o satt mig framför tvn precis perfekt tills salkkarit.

Imellan vill man gå tillbaka till när man var barn bara för att man inte förstod då. Man fattade inte vad de handlade om om någon var allvarligt sjuk eller om nån var borta för evigt.
De var som om man hade haft vingar som man använde att flyga bort alti när de ble jobbit. Men i någå skede revs dom bort, man kan inte flyga bort mera även fast man skulle vilja.
Man bara står där och hamnar möta allt. Tur så har jag något som hjälper mig igenom det allt. en person jag alltid kan lita på och som ja vet att aldrig sviker mig även fast jag mår hur skit som helt. för ja har GUD <3


Kommentarer
Postat av: gnarkill

sjukt i halsen yhyy <3

2009-09-08 @ 22:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0