Flis bränning

Ida har ja en "jag äe trött dag", dessa inte så underbara dagar brukar börja bra o sluta dåligt. Ja går från hysteriska skartt till stora irritationer. Såsom att vår klocka i klassen går fel eller att ja int cik fara på vessan för tydligen va nåå konstiga kemiska grejjer viktigare... Murr :( sen va de prisses o franskisar <3 dom va så gooda domdä janinas o hobbes men fannys va liite smaklösa. Sen ba mega bileet o singstar i internate :) där även laura o samira joina oss. Kom o ta mig långt härifrån, När vindarna viskar mitt naamn mitt naaaam o give me youre love give me all youre love I'm the oone for uuu va några underbara texter som hördes skrikande ut i korridorerna :)
Just nu pågår en mode show av mina favorit klädesplagg i webben :D sånahär stunder gör mig glad <3

har ni vetat att de luktar hästskit o stuga där dom bränner flis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0