Skola skola

ida va ja i skolan 12 timmar (me undantag en timma internate). först vanli skola sen kombi möte o sen föräldra möte... mina nerver e på sådä top ten o igår sovd ja hela eftermiddan o laga mattaläxa. JA BA INT ORKKAR-
Ja blir störd på skolans rådd... dom tänkt nästan att ja sku hamna byta klass tur så kom dom på en annan lösning ( för av nån konti andliedning diggar ja min klass) :) Nå de löser dig, ja får mina kombi studier o ja behöv int ens oroa mig för de...
Påvägen hem berätta mamma att ja känner Toto o att vi ha bott sådä 100 meter ifrån varandra
Internate va no föresten helt fiint men så jätte scary uut ( vanha mielisairaala) så trädgården va sådä perfekt o korridorerna smala, påminnd om gamla asiga filmer.

Sanna hoppas på dåligt väder på fredag :OOO åtminstone på kväll. gör veckoslutsplaner över telefon me ted :) han påstår att om de e dålit väder på freda så kanske han spenderar sin kväll me en liten tös vid namn sanna :)
tycker jag e ganska roligt :)

Nog för ida ska ringa ted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0