Länge sen.

Ha int skrivit på en vecka ni får ursäkta mig. För det första var jag veckoslutet på ett underbart barnläger com var både stressande imellan och underbart resten av tiden. (emellan va de en skön blandnidn av de båda) O för de andra så ha ja kommi fram ti en sak som många andra bloggare, de saker man verkligen tänkar på kan man aldri skriva hit o de saker man kan skriva hit orkkar man aldrig sätta sig ner och skriva.
Men ja kan ju ändå berätta de mesta ja kommer ihåg av denhä veckan vi börjar såhär i snabba drag

Måndag:
Skola, hem slöa, data o av nån konsti väldigt rolig o gulli andledning bli jätte glad :D

Tisda:
skola o shoppa där på håltimmen, lacka naglarna ti en skrikande pink färg, tappa bort sin plånbok i en underkläds låda i lindex - nu vill ja då påpeka att dehä va extremt komiskt när ja äntligen hitta den- och missa två bussar för att söka upp den. O sen ba uncan o tala me ameliee. o hem <3

Onsdag:
De enda vettiga ja gord denhä dagen va tror ja att ja läst bibeln. o baka kakor ti min födelse dag Annars planera ja väl min flykt me miia ti aki på lörda <3 love that girl - deta är alltså miias unika födelsedagpresent åt mig <3-

O idag:
Ida ha facktyiskt vari en mega bra dag :D ja ha hunni me massa roligt, tex på detta är min ny inskaffade rosa (klarpink) peruk :DD den e sååå söt :D -miia köpt en lila- Domhä gick vi sen i skolan med o samla till oss massa onödig uppmärksamhet. Efter skolan va de MARKKINAT ha glömt hu underbar fiilis man kan få av sånthäran :) säkert hundra skratt anfall inträffa men en av de största av dom va absolut när en försäljare sa åt mig o aki nuori pari xDD - du fattar om du va där-

Imoron har ja ledigt o ska baka vidare :) kanske tillome hina ti marknanden av o ann :D de sku va kul annars får miia sköta mina tikkari ostoksii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0