Konstit

Fick shokkande nyheter igår och ida.... Så nu lever ja ett väldigt konstit liv där allt går ut på att tänka på annat än vad som snurrar i mitt huvud.
Tesse ha laga blogg den e teejii.blogg.se. Hhe kanske de va lite passligt myki under mitt inflytande ;DD men me andra ord kan ni alltså nu även läsa om henne sliv här på dett stora vida nätet.
Ja ja sa ju att mitt liv e lite konstit 1 av orsakerna, Ja e singel fast de ändrar int så myki älskar fortfarande ännu samma person men nu e vi bara vänner. Så sori alla som vill para ihop mig hit o dit mitt hjärta e int ledigt för andra pojkar :) o jo ja e lessen men de hjälper int att lipa (för ja testa)
Dans ida :) me duktduktiga fickor (o några pojkar). e såå besviken över att ja inte får se er dansa på alive men ja vet att ni kommer fixa de ni e ba bra :)
Föresten har ja ännu heller inte hittat mitt häfte med de viktiga ja fick höra på MVV måst no söka igenom hela rummet. Vill int till stugan -.- fast de ger mig tid att läsa twilight... men det kommer oxå leda till en massa tanklar kommer snurra i mitt huvud.

De kommande årest kommer vara stormigt och du kommer att sättas på prov på många olika sätt. men kom ihåg att stå fast vid din tro och var bestämd.

Kommentarer
Postat av: Kusinen J

Sköt om dej!

2009-09-12 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0