How great is our god

Ida hadde ja mycket, alltför mycket att tänka på. De sluta med att ja satt o lyssna på låtar som igentligen bara gorde mig lessnare och lessnare. Detta gorde att jag till sluuut -ja fattar int vf de tar så länge för mig att inse vad som är bäst för mig- alltså till slut böt jag låt :)
Upp i mina tankar kom en underbar låt som ja bara inte kunde motstå att skriva in i sökfältet på youtube o den första videon som kom var verkligen exakt det jag behövde idag.

http://www.youtube.com/watch?v=jjxPG_mRHDs

-Låten gav mig gåshud, den är så stark o klar och ändå en av de vakraste låtarna nånsin känns det som just nu. Stäng din telefon, stäng allt annat på datorn, tryck på play, och slut dina ögon. Låt tankarna flyga iväg när du bara lyssnar på texten på tonerna o på melodin om o om igen <3-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0