Äntligen hemma

O så e ja hemma igen o allt e som vanligt, eller någolunda.
Fick twilight boken läst :) den va bättre än va ja hadd fövänta mig. Absolut myki bättre och mer romantisk och trovärdig än filmen. så ja va ganska nöjd, ja sådä tycker no att alla som tex int gilla filmen så massor -även de som tyckte om den- ska läsa den igenom. Ja va sååå besviken över att aj int slapp på alive men försto väl att de hadd gått någolunda bra så ja e no super nöjd fast ja int fick möjlighet att vara där sj :)

Ja har en stark känsla att de e någå ja borde göra typ matta läxa eller liknande... ja hinner väl no ännu just nu vill ja bara ta de lugnt vi min data som ja int ens ha sakna så myki som ja trodd att ja sku göra de.
Ja va första veckoslute på länge bara med min familj. Det kändes konstit men allt e dock bra med -alla vet vem-. De e komplicerat men vi e sjukt bra vänner o de e just nu de viktigaste för mig att veta att han är nöjd och det verkar han vara.

Okei de flesta som ha talat me mig vet om att ja älskar konferenser och läger :) nå de e nu delvis för att de e ofta jesus centrerat medn de finns andra orsaker, jo nämligen männsikorna där om niu skulle träffa dom skulle ni förstå mig. Den underbara konferenc fiilisen som ja imellan talatr om kommer just av klassrum fulla me madrasser OCH de underbara männsikorna man träffar. O nu e alla sådä whaat? nej men nu råkar de vara så att min glädje är enorm eftersom ja nästa måna kommer träffa en stor del av dem två gånger.
Detta beror på att den 2 oktober -sätt det in i kalendern- kommer det att vara UNITED i ekenäs :) alltså ett stort ungdomsmöte som ja hoppas typ alla ska vara på :) o sen e de ACTION som e lixom höstens händelse -o dit ska ni alla såklart, höstlovet- så Oktober kommer vara såå bäst


saknad, längtan o kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0