Volleyboll <3 Sanna

Vaknade försent ida morse och han inte i duchen, en konsti start på en konstig dag. Fast sistaslutligen va dagen helt underbar :) tog mig till skolan med min nya cykel och nya skor -bilder finns neråt- sen skrev ja mitt sista tent för denhä perioden :) fick ut lite tent som gord mig glad och så vidare bortåt :D
Sen va de mat i kotipizza :) namm<3 de ble kana kotzone för dom som funderar.

Men före maten va vi o skaffa massa kinderägg, dock mest för leksakernas skull :) vi fick nästan alla en bil och hadd race i kafeterian me dom :D -vår klass e ba helt galen men underbar-. Sen va de dags för liite kladdkaka me Teresa.

Hah ida Spela vi volley på jumppan :) de va en helt super roli upplevelse vill ja säga :D för att alla ska förstå måst ja först berätta att jag o volley boll int går ihop :) antingen hatar dom ja spelar mig eller så skrattar dom åt mig :D ja föredrar de sista eftersom själva sporten volley boll e helt kul och då får ja sprida glädje runt om mig. Alla som ha vari på svartholmen eller va på årets skriba läger ha sitt mina fiins skills att så bollen åt fel håll, att missa den totalt eller att bara int hinna me. Ja ber om förlåtelse till er alla att ja ha förstört ert volleybolls spel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0