Tibax

börjar så småningom komma över min blogg skräck. o verkloigen kanske tillockmed hitta på någåt att skriva hit :) även fast mitt liv kan verkka tråkigt o såvidarebårtot så händer de även i mitt liv då o då troliga inspirearnde o glädjeorsakande saker :)

  • Mys pys ungdonmsmöte
    med Gunvor som berötta om sitt liv och sina äventyr med Herren. Fick en enorm längtan att komma på min kallelse fort... Men de e bara att BE o fundera :)
  • Basse :D
    behöv ja säga nåt mer?
  • Syskon i herren :D
    Ida e ja speciellt glad för tre bröder i herren som beter sig som en flock överbeskyddande storebröder :) De känns bra eftersom mina rikitga bröder alldri på de sätte brydde sig destu mer eftersom dom båda ha flytta hemmifrån redan o har egna grejjer :)
  • Amelie o Ida
    -
    två extremt viktiga personer i mitt liv, även fast ja imellan ba blir så irriterad för dittan o dattan så e dom ändå sjukt bra och innerst inne vet ja att dom bara vill mitt bästa :) <3
  • JESUS tajm
    halv timme varje dag. Rekomenderar stoort eftersom ja verkligen kommit fram till att de bringar stor glädje o hoppas verkligen på många bönesvar och givande stunder

Ja tror de får va allt från denna gång :) kommer hoppeligen snart tillbax


Kommentarer
Postat av: basse<3

vaffö behöver man int säga mer om mig? :D <3

2009-10-23 @ 22:07:15
Postat av: Edam

för alla fattar va ja menar me att du e ett glädje ämne :)

2009-10-23 @ 22:12:59
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0