TENT -.- o ny cykel <3

Dagarna går extremt långsamt när man vet att man borde läsa på tent men har ingen ork eftersom det är ett språk som kalla engelska som jag int alls förstår mig på.
 Va e de för vits att för läsa gramatik regler o sen läsa alla femhundra undantag på nästa papper. En sak är då åtmiunstone klar jag Flyttar aldrig till England. Förstår påriktigt int vf då måst göra de så invecklat som möjligt. De e som att ha fotbollsmatch med regler men ingen sku följa dom, fatta vilket kaos.

Och för att göra saken värre varndrar mina tankatr bort till en massa annt än just engelska papprena. Borde kanske hälsa på moffa, borde åka till esbo till pappa o sen ti hesa ti lillebror, och en massa andra saker som snurrar runt i ens tankar som gör att man inte kan koncentrera sig på någåt. Men de känns som att dom enda veckoslutena ja e hemma denhä månan kommer att gå till att packa, planera och umgås med vänner.

-Imellan blir livet ett enda kaos, Och allt man vill göra är att trycka på paus o ta några djupa andetag. Men livet går vidare och det är bara att hänga med-

Vuhuu ja ha fått en cykel :DDD Älkvärda människor i denna värd <3 tillbaka till att sova länge på morronen och hoppa på cykeln o cykla ti bussis i sista minuten <3 Fast nu ska ja ta en studie stop, först gå ut o kolla på min cykel, sen sätta hörlurarna i, sätta mig på balkongen o bara ta de lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0