Jag blir så glad när ja ser dig

Sitter i skolans bibliotek än men denna gång har skolan redan tagit slut. Snart ska ja hem - kl 14.10 -  o fica allt färdigt för ikväll :) e så GLAD så GLAD, ja tror bestämt att de finns en sång som går så.... AAH... tesse hjälpt mig o sa att ja tänker på "ja blir så glad när ja ser dig ja blir så glad när ja ser dig..." de en roli sång :)
Hoksa just att den passar in i dag :) den ska no vara dagens sång tycker jag. För ja blir så glad när ja får se alla som kommer ikväll :)ja tror bestämt att ettan vinner. Fast de får ni se sen senare ;D hoppas ni int blir besvikna
<3

Nu ska ja ta lite tester på fb :) sticka hem me buss, sminka mig, klä på mig, möjligtvis texta liite me en viss person :) fixa håre o sen sätta min styvpappa -<3- att köra mig till shell :)
So c u soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0