Inventering

Sitter efter en lång dag hemma :) for iväg halv 2 idag för att inventera i säästö pörssi me sofia johannes o sara. De va roligare än vad jag hadde tänkt mig och nu är jag bara överenergisk :) Kom hem sådär halv 10 men vi for därifrån redan typ 9.
Va helt jätte underbart att få sova länge på morgonen och bara ligga i sängen o mysa till sådä 9 o sen snabbt hoppa upp för att sätta på en överstor t-skjorta så att ja kan sätta på webbcammen åt en viss björn ;D
Sen va de dags att cykla till stan o skaffa lite lasange o annat man kan äta. o sen väntade jag bara att Sara skulle komma o köra oss till säästö. O nu sitter ja som sagt hemma tryggt i min säng, energisk men mest av allt glad ja ha vari ganska myki glad på senaste tiden ha tror ja många märkt :) de känns skönt, men de e tackare andra männsikor ja orkkar vara såhär glad :) de e tackvare mina vänner som allti lyssnar på mig o tackvare folk som allti säger hej eller messar gonatt på kvällarna <3 Nu e helt underbara.
Fast nu ska ja tala me ricke som int svarar -.- o sen ska ja tutta så småningom

-ja e helt mega glad o ja vet att de kan va farlit-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0