-De e avfärd-

Ja de ha äntligen blivit dags. Sverige väntar på oss. Mina väskor e packade me massa grejjer ja knappast kommer behöva o de ja behöver ha ja väl glömt, så blir de allti när ja packar... även fast ja skriver den långa listan på va som ska me o va som int ska me o funderar hu ja ska packa så allt ryms hamnar ja ändå -bokstavligen- sitta på min kappsäck o sucka över att ja ha glömt någåt en dag efter att ja ha lämna hemmet. Kommer ta min data med mig men lämna finlands nät bakom mig...

Ja ha sett frammemot dehä en måna så nu käns de pånågå sätt orealistiskt att ja verkligen e på väg. Ja e glad men tillika snurrar massa tankar i mitt huvve, Hur skall ja klara skolan? Tänk om de händer nå hemma? Hu mår Noora o Sami? <3. De påminner mig om när ja va liten o grät mig sj till sömn för ja fick inte tankarna ur mitt huvve. Men vi ska ha Roligt de vet ja <3

Kommer sakna er alla :D Men ha de roligt på halloween, ja vill träffa er efteråt så va försiktiga :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0