Trötthetssmurf blandat med glädje


En sådä halvt kul bild från talko på lörda <3 me bra sällskap går allt :)

Känner så småningom att en liten trötthetssmurf börjar smyga sig in i mig och försöka dra fast mina ögonlock. Men VILL INTE gå o sova för de finns så mycket annat roligt att göra. Såsonm att kolla vad som behövs till ungdomrummet och när de kan föras dit etc. eller kolla efter kristna band o söka skivor ja kan bränna på. Massa ja vill göra inte för att ja måst men för att ja känner en så underbar iver för det. Vill få allt o funkka nu o fort men blir ständigt påmind om att de inte kommer gå så fort. Men en bör skaffas lista ska ju skrivas o en städlista printas ut o en kom ihåg lapp. VILL VILL VILL men fattar att denna natt inte är rätt tidpunkt. tror de får sluta med en kom ihåg att göra lista för denhär kvällen.

  • Skaffa tid då vi kan vara i betel.
  • Fundera när vi ska ha nästa möte.
  • Fundera på vad vi skall ha för musik.
  • Packa ner CD spelaren o sök upp lite ljus.
  • Ta liite tidningar dit.
  • Fråga om de finns någå som nån kan Hjälpa me genom att ge eller typ ba inreda eller liknande.
  • Någo roligt vi kan göra dit uppe
  • FOTON
  • LAKAN

    Har ni ideer så TACK TACK TACK ge dom :DD

Vet inte ens om ja vill tänka på resten. Känns som om jag skulle ha glömt något, typ tent eller sånt. Skrämmer mig. Nu måst ja påminna mig om att ja int har haft min halvtimma med Jesus o bibeln ida o att ja ännu skall sova för att orkka me skolan imoron. Tack o lov så börjar ja först kvart före ett <3 TACK SKOLA

SOVSMURFEN TACKAR O BOCKAR <3 GONATT


Kommentarer
Postat av: ida

Du nämner tidningar där i listan. Ja har ju en massa Activate från åren (och även dom från den tiden då den hette Doris) som ni kan få upp till vinden om ni vill... Ja har dom från typ dom senaste 10 åren, kan ju va helt kul fö er "nya" att se hur dom såg ut när jag va tonåring ;)

2009-11-09 @ 15:51:49
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: sanna

Ja gillar dig ida <33 tack massor :D

2009-11-09 @ 18:14:49
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0