Tööt

Min rubriksfantasi börjar slockna, eller så e min inspiration bara nollad ida. Börjar känna mig mätt efter två talldrickar kesäkurpitsosose keittoa. De va tyvärr int så gott ja hadd förvänta mig o de va sbsolut någå ja glömd. Int alls likt när fammo laga de för två somrar sen <3
Men de e såklart fammo,mommo o mamma lagar allti bästa maten. Fast vår familj e konsti mamma lagar bra plättar o normalmat o pappa lagar bra pankaka - o de mest viktigaste makaronilåda- men i andra sammanhang HEEELT konsti mat. Vem vill ha ananas blandat i sin kycklingsås. O därtill e de min lillebrors favorit mat :O usch fy o blä men alla har vi vår smak.
Va helt mega trött hela dagen idag. O fatta att ja spenderar typ en måna till me denhä klassen o sen går ja min egen väg ;( <3 kommer sakna NärU09B. Fast ja sa att ja no kommer tillbaka på egenlärar träffana ;D nej ja måst engashera mig o ta ut allt ja kan från denhä månaden. Fast :OOO tänk... den andra klassen lär ska va tyst :O njääh no får ja väl liv i den o -hoppas ja-. Hyj nu ble ja sådä YHYYY fiilis, sådä känns i maggropen att de alls int kommer vara likadant mera nånsin :O.

NärU09B ;( always in my heart.
fast på vissa sätt e de skönt att fara. men å andra sidan kommer ja sakna många <3

Ja blir riktigt sur. De ba int Funkkar att ladda upp bilder på bloggen. murr... BLOGGEN FIXA DIG
nähhä de hjälpte inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0