textii textii

Hmm bloggen har haft lindrig stärv de senaste timmarna. dock har det varit bra eftersom ja hadde ett skolarbete som kallade. Är stolt när ja säger att ungefär hälften är färdigt. De står ju ändå att de skall vara cirka 3 sidor inte exakt. Ja tror helt klart att en två o en halv sida + källförteckning räcker långt. O de e bara text :O de e nästan så ja blir galen. O det märkts istälelt för att skriva de så skriver ja det och förvånas inte över att jag kan säga ord som individuell eller dock . HAH. kom på att de sku kanske va bra me andra källor än bara psykologi boken så ja slo wikipedia dit ;) nojuu no hittar man ju allti någå no.Det finns ändå någå me skolarbeten som e så roligt. Har kanske någo att göra me att ja älskar att formulera mig i texter. ;D 
Okei blogg mode in skolarbete off.
Nåjaa ;) alltså ja bloggen baa viit skärm när ja sku logga in ida tidigare, sånt gillar ja int alls. Men denhä dagen ha annars vari ganska givande o kul. Hoksa att mittiallt kaos kan de va roligt att gå till butiken o köpa en massa saker som ala kostar under 3 eruro o ändå få allt tillsammans att kosta 30 ;) sånt händer när man handlar me flickor tillika man snurrar på ideertyvärr finns de inga foton på va vi köpt för de e allvarligt hemlighetstämplat. Fast sen på fredan borde ja nog ta foton när vi alla yrar tillika o tisammans. OOH ja hatar stress men ja älskar att se saker hända. Framgång i mitt lilla huvve. Funderar om det igentligen ör så vettigt att skriva blogg när ja borde skriva arbete. Eftersom ja inte hinner imoron så tror ja de blir att laga tri arbeten ti slut på torsda.
Hur i allvärlen blir någor gjort om de inte lagas i sista sekund ;) man måste ju ha lite press på för att man skall förstå vitsen med det hela.
Jag har börjat fatta misstankar för mitt hår. Har fått liite ristiriitaisia kommentarer. Sådä vissa e helt OOOOOOJJJHHH ööööh joo de e no helt fiiint... liiite konstigt men...
E de pårikit that bad please tell me

Kommentarer
Postat av: amelii

jag hör gymnasielärares röst i mitt huvud säga: WIKIPEDIA ÄR INGEN GODKÄND KÄLLA.



Jag tycker ditt hår är jättefint påriktit!

2009-11-25 @ 07:34:15
URL: http://amelii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0