Slö. Slöigare. Sanna.

Ha vari sådä världens tråkigaste dag ida. Pårikit, inget illa mot alla som febrilt ha försökt få mig att skratta å sånt. - tack sammo för den fiina blind daten som ja INTE tänker gå på-.Men två timmar i skolan, snabbt o äta o bussen hem. Sen ba välja kläder åt lillebror strida me honom över att han int kom hem. fara ti betel o sen komma hem o fixa lillebrors hår. TV O SOVA PÅ SOFFAN <3 tills basse väckt mig.

På tal om min lillebror ja. Alltså typ igår kväll eller va de ida morse så fråga han sådä gullit me sina fiina bruna ögon om ja kan fixa hans hår till disco. O ja ba joo okei om ja får välja kläder oxå då. O så ble kl typ 20 över 1 o han sluta ett o så ringd ja o fråga var e du ja skriver hu de gick till

Sanna: Var e du.
Robin:Ööhh... påväg till henrik.
Sanna:Ööh nä... du kommer hem nu.
Robin: Men sannaaa de e länge tills disco.
Sanna: O du tror ja sitter hemma o väntar på dig. Min värld handlar om annat än dig. ska du ha håre fixat e de ba att du kommer hem.
Robin: meh... ja lagar de själv då.
Sanna: Jahhas gnäll int på mig sen.

O så va storasyster hemma före han hadd hunni fara på disco så ni kan ju just gissa vem som sen fixa hans hår... O då kommer de från honom. Ja visst väl att du sku fixa de.
Murr o återigen murr

Borde sova för ja ska o handla me mamma imoron. Lätt översatt blir de Shoppa me mammas plånbok. I LIKE MY MOM. Fast ja blev depressiv av att höra att de int blir sello. O ja kommer bli ännu mer sur om ja int får gå i butikerna ifred o utan att nån står o gnäller att ja int behöv gå in i varenda en klädbutik ja sir. Män bara int förstår -styvpappa kommer med. vet int hu de blir me lillebror men de sku va bra så kan vi ta skilda vägar, fast då får lilebror gå MASSA- O därtill har JUMBO som vi tydligen ska besöka julöppning. Med andra ord Skrikande barn o en stor jultomte ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0