Skola.

Ha orkka dra mig till skolan ida tillome de känns riktigt bra förutom snuvan o muskelvärken :)
Tänkt riktigt satsa o skriva ett långt inlägg men vi far tydligen i äta ida :D Men än så länge sitter vi kvar i skolans bibba o datar me min favorit MIIA <3
Ser massor emot eftermiddagen när ja har mitt tent över o dagens skoldag e slut. Sen får ja ba sitta på ungdomsträff o planera o disskutera,saker ja älskar att göra, me andra ord VISIONERA Imoron blir de sen liite dans o Säbä me miia :) <3 Kommer bli stil o kul :) De behövs liite härjas mitt bland dom stressiga studierna.

Kanske ja sku ta mig tid o tala me en liten gris ida oxå ;D (vissa har ju sidu nasseflunnssa). Men de beror på om ja hinner eller om tiden blir knapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0