Muhhah. 2 i 1

Orkkar inte skriva två inlägg o hitat en roli grejj på linas blogg - www.lindqvistes.blogg.se - men vill även presentera de new me. Alltså ja ja ha vari ti frissan o de men vi tar de senare. De roliga för mig först

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Tagga 9 personer

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Tack ja ska försöka fixa så att ja kommer, de ser positivt ut

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Sori de sku int ti dig.

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
MÖTE imo i BETEL! :D

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Uppfattat! xD

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Typ direkt när ja kommer hem

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
ookko! Menjo de e no rikit jees xD

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hejj! De eno rikit bra me mig, inge speciellt. Själv? :p

8. Vad vill du höra mest av allt?
Ja e nog i bilen påväg ti Karis. Har varit och handlat med en kompis. Vart e ni påväg?

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Ok. tider?

10. Vad säger du när du får ett jobb?
Ja såg dig just ;)


Okei nu e ja färdig... så över till de normala bloggande. Min tid komemr denhär veckan koncentrera sig på att försöka laga skolarbeten o texta me ena handen o baka julgodis o pepparkakshus me andra. Ja skulle vilja duplicira mig till lika många sannor som de blir i kameran när ja fotar teini foton av mig sj. Då sku allt vara så mycket enklare o mindre rörit. Ja kommer avsolut att dö i förtid pågrund av stress. Men åtminstone to ja ida tid att gå o klippa mitt hår. And i like it, att färga de fans de int tid för så vi sköt opp de ti nästa vecka istället. Tror de kommer gå riktigt fint.
Men nu påminns ja om värför jag inte gillade min panlugg. Den växte fort kom i ögonen o man fick finnar i pannan. :( Uss Sånt händer






Kommentarer
Postat av: amelii

Dendä listan va ju nästan rolig! :) speciellt vissa grejer som dedä om nån bilr påkörd :P



Sista foto liknar dedä foto från då du had pannlugg förra gången.

2009-11-23 @ 19:51:55
URL: http://amelii.wordpress.com
Postat av: sanna

Hah nu när du säger de så. kanske ja int ha förändrats så mycket under de senaste året

2009-11-23 @ 20:46:09
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0