ALIVE.

Tyvärr blev det inga bilder från min klädsel tänkte nog att jag skulle ta före jag for men såg sedan att klockan var för mycket för att hinna med sånt. Hadd nu ändå limegröna tights min stora gråa love huppari likande sak me en vit topp under + min rosa nya plånbok.
Hadd helt mega roli kväll :D o fick min favorit omar choklad av mitt gulle :DD <3 De va gullit o alla börja skratta när ja ba måddes krama honom. Han e ba för gulli. Nåjaa om kvällen ;D dansen gick bra men ja pama in i ett såntdä notbladsställning grejjs. ;D de va sådä UUUPS. men alltså jo bra kväll me bra musik :) o en sjukt bra talare I REALLY DO LIKE HIM. sådär i en åskådars o lyssnares synvinkel e han ba helt enkelt bra :D Va mer ska vi berätta? for lite tidigare än va ja brukar o köpt massa karkki som ja så vänligt sedan donera till min älskade familj. De va såhä halv peace offering. Tillika som ja berätta åt min mamma att de va nån enskild individ som gav mign choko. De blev nätan två timmar med familjen när vi kolllade BigBrother o Lyssnade på gamla STOORA LP skivor. Både mammas o styvpappas :) min lillebror hadd västa moovsen där. Fast de va no kiva att se luge etc igen. Tyvärr ser man int alla dom så ofta :( men snart e de ju UNITED den 4.12 i sibbo. O sen e de MVV som gäller, på tal om det borde jag anmäla mig till bussen o det. Men oooh, ja kan disskutera saken me johannes o ida o amelie. Hur de rikit blir iår. En hel vecka med alla vänner, möten, nyårsraketer o framför allt SNÖ. Ha redan lova adele att hon e på min snödöpningslista ;D kanske maria oxå men hon e tror ja starkare än mig så de kan bli farligt. E nog ligte orolig hur jag skall klara mig om det börjar ett snökrig. För alla vet mina svagheter. Nåjo de kan  hända jag lyckas slinka undan.
Det kommer att vara exakt ett år sen ja va på min första ordenrliga konferens då, exakt ett år sen ja träffa anton första gången, o första gången jag dansade för så stor publik. HAH o vettnivaa RASEBORG firar ett års dag. De händer int varje dag. Fast jo ja ser sjukt myket fram emot det. <3

Nej nu ska ja no ta bort sminket och lägga ner mig under täcke o drömma sött. Imoron ska ja no sova länge äta frukost o fara ut på länk det blir enn MÅBRALÖRDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0