HÅRHÅRHÅR

Ha haft en sjukt fullpackad dag, och då funderar alla ööh nå vf bloggar du då :D nojoo för att tente va ju int nå svårt att läsa på som ja trodd sini.Dagen började

07.25   vakna
av att mamma kommer ner o säger att min buss far snart.
07.30   Iväg ti skolan med cykel. Hård musik i öronen så att ingen biltrafik hörs.
07.45-08.15   Buss till skolan.
08.30-15.50   SKOLA - detta ikluderar dock skolk från RR för de e onödigt o mat på harolds ;)
16.00-16.30   Buss men denna gång for den hem tillbaka till lilla karis från int ett så myki större Ekenäs
16.30-18.00    Dans i betel Näst sista övningen inför fredan <3
18.00- 19.15?  F.By.F möte. Älskar er <3 ni e så duktiga som sitter o väntar i tri timmar för detta :D tur så har vi vindrummet :D
19.30- 19.55 Tala me ida. Både praktiska saker o saker som int alls kanske hörd dit :) som att ja måst tänka på skolan ;D
19.55 Cykla hem
20.15- 21.15 TENT interaktion och handledning :D tycker om att vi fick instuderingsfrågor mycket enklare för lilla sanna.

O NU BA DATA <33 de blir först blogg/ mese <3 o sen blir de skriva mejl/mese.
Så nu visst ni min dag ganska detaljerat. Om nån va intresserad.

Imoron blir ja 216 euro rikare :D jo för ja får min lön sini ;D de e inte illa de inte, två dagar jobb o så myki massii ;D fast de de kommer gå till e lite dittan o dattan ni kanske nångång får veta. -Julkpappar mest-


Men nu såhä angående min rubrik så ja ja tänkt gå igenom lite hårstilar ja antingen saknar eller hatar. Detta är INTE alla men vissa e bara inte märkvärdiga eller så hemska att dom int kommer hit ;D


Ja kunde ju inte motså här är det alltså. Håret jag aldri tar tillbaka,
 tänker inte säga att de så inte ut såhär det var fel ljus för de sku bara vara fejl
men vill påpeka att det så annorlunda ut i mörker.
Passar kanske därför bättre till vinter än till den årtiden jag levde i -sommar-


En liten del av mig känner en saknad för detta hår <3
Det var kort o enkelt att fixa. Men det var ändå på något sätt fint.
O så tyckt ja om panluggen som hölls men int toppana som böjdes.



Hmm en annan version av mitt korta hår.
Har ett minne av att dehär va en moron ja  just vakna. Tycker dock om dehär o.
De e kiva när de e mörkt men ja sir ut som en...KAR eller en Hen som vi säger.
Men ack ändå,,, så fluffit o vackert <3


Håret ja saknar mest av allt.
Min raka pnalugg som just o just kommer i ögonen o kittlar
o förstör min koncentrartion hela tiden. De va tider de.
Men ja tror de ba så fint ut när ja hadd håre fast.
Men nu sku ja kunna tuppera o kräppa de sådä fint fast de sku va löst <3



Hmm kanske en av de frisyrer ja saknar minst men en av de tiderna ja vill ha tillbaka mest.
De va krullit o slitet och färgen var halvt bortblekt.
Bilden är väldigt natutan smink ser de ut som -.- ;D
Men ändå så kommer ja på en massa roliga minnen från det. 
 <3



Ett snabbt smakprov på oar olika hårstilar ja ha genomgått. Vill man va fin får man lida pin. Säg om ni tycker att de e nån av domhä som ja ska ha. Resten av veckan kommer ändå gå till att kolla googe på fiina naturliga lockar ja vill ha <3


Kommentarer
Postat av: ida

denhä sista bilden, så en sån Sanna kommer jag ihåg från uncan tider före vi känd varan så som vi gör nu.. :)

ja tror du sku kuna pass i såndä frisyr som e längre fram o kortare di bak ;) d har du kanske it ens haft än??

2009-11-19 @ 21:32:13
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: sanna

Joo de ha ja haft... men hitta ingen bild som de syns såäd extra på :DD men ja hadd de jätte kort där bak ett varv men sen ha ja haft de en till gång men då växt de ut MEga fort :(

2009-11-19 @ 21:40:32
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0