HÅR.



Jepp de e färgat. För er som int sir så e slingorna borta o håre i överlag mörkare. De ble no int rikit så mörkt kanske som ja vill men ja tror att sku ja ha tai de mörkare sku ja ha sitt vit ut. Nu märker ja att mina ögon sir gröna ut. UCH. ja vill ha kvar mina bruna stora ögon. Tänker köpa linser som förstorar ögonen ;) och som e rikit choko bruna. Hhi, add to the julklappslista. På tal om julklappar måst ja ju börja fundera va ja ska köpa åt alla i min omgivning. Ja ha bara köpt åt Miia än. Men som Räkan o Tesse vet e vissa personer svårare att köpa till än andra. Men ja tror ja ska fixa de. De blir kort o konsist iår. Mamma o micke, pappa, noora, sami, robin, ellinor, Några kusiner o Kimi lotte, tomi martina :D
Fast ida ha ba vari råddigt. sku int orkka skola imoron men iväg ska ja väl kasta mig. O sen ska ja skriva dedä fyra sidiga arbete ja ska lämna in :) hoppas ja hittar info. Nu tänker ja laga min sista inlämningsuppgift för ida o så tänker ja sova :)

Ha de kul.
-ääk hoksa just att de snart e freda va ska ja ha på mig. nåjoo den dagens bekymmer, eller morondagens-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0