Buu klubben.

ja e helt dödstrött även fast ja sovde 13 timmar inatt. Ja kanske sovde för länge, eler så ha ja sovit för lite under veckan. Måst börja fixa min sömn rutin. Borde laga en lång lista på vad allt jag måste fixa före jag byter till gymnasiet ;) studie teknik o studieinspiration står högt. Vaknade alltså ordentligt runt ett. Fast Isak väkte mig no tidigare genoma att skicka meddelande. Min halvackna hjärna fick no ändå int iväg nå vettiga svar. tyvärr.
Sen blev det lilla juls middag o sen kom min underbara brorsdotter ellinor
.


Me andra ord så får ja bli en me min faster roll, och f¨år en sjukt bra orsak att si på Buu klubben. Ida kommer de plåstret me bärtil, o kullerby sjukhus. Ja märker till min besvikelse att plåstret röst har ändrat och att de igentligen är liite fusk att kalla de för plåstret då han inte skriker LJUS o FRYS hela tide. De e int rikti plåster fiilis. 
De kommer hela tiden en massa onödiga bokstäver hit hela tiden när ja me ena handen ska försöka en liten söt flicka att ghacka sönder min laptops tangentbord ;) Hon gillar att förstöra tydligen :) Vill bara mer ha barn nu. Jaja ja får vänta några år änn. Fast... hon skriker så myki, men å andra sidan skrattar hon extremt sött.

Sluta hutra o börja skutta
dethär är bärtils vinterdans.


"Han yrar int, han e spansk"

Ikväll e de ju MGP finalen ;) alltså såhä för att vara ärli så e ja noll insatt i mgp o bryr mig inte så mycket. Men vi har ju några söta pojkar me så ja MÅÅST väl förlja me :) nej men hoppas allt går fint för dom o att dom e nöjda me sitt uppträdande. Deras kariär tar anyways slut när sångarn kommer till målbrottet ;) Hah nej lycka till helt massor :) ni e duktiga som bara va. O efter allt så ha ja ju träna endel av er till va nis ka berätta när ni blir intervjuade ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0