PÅTALOMANNAT

Har ingen aning va ja ska skriva. Tröttheten tar över o ja försöker allt ja kan se positivt på nästa vecka dock ja tycker de e svårt. Ja vet int ens vf de e svårt, ja har en massa underbara männsikor runt mig som e hu ivriga som helst. Kanske ja bara e trött o borde sova, eller så behöv ja lite jesus. Ja tror på båda. Nojoo massa pepparkakor e de som tydligen kommer att gälla. O tent imoron. De e det jag mest av allt fasar.

Ett.Tycker inte om tent.
Två.Fattar inte.
Tre. Lider av allvarlig provstress + resultatsångest

Men ja to i m ig sj o läste ändå liite o laga innehållsförteckning. Sen tänkt ja att ja börjar så sent så de gör inget ;) hinner läsa på morgonen. Riskerar att de int går så bra som ja vill men litar på att mitt huvve räddar mig till ett godkänt. Va på oriflame party ida, hitta typ inget :OO. Uss uss men de va sköönt o helt kul. Något att göra åtminstone. O så fick ja lite folk att se på, vissa ville ja se mer o vissa mindre, texta me miia o skvalldra om vem som va där ;D O före de gord ja no absolut inget. Lå nere i min säng o slöa. Tala me Basse.

Ja borde total isolera mig när ja e på dåligt humör o trött, ja brukar ha en tendens att genom m itt humör påverka andra. Det ät bra när man e glad men int när man e på dåligt humör. Ja säger saker ja int borde säga o ba e elak o oomtänksam. Fast... ja ska försöka va glad nu :) Riktigt bra ska de gå oxå.

Fast nu måst ja berätta att ja har no världens underbaraste vänner. Hur kan man ha sån lycka. :) Ja har lixom vänner som erbjuder sig att stå vid min sida när dom märker att de e någå ja verkligen har jobbit me. Så har ja vänner som vete xakt va dom ska säga när ja e nere för att ja ska få ett smile på. Så har ja vänner som bara kan lyssna o som ja bara kan ligga en sommardag nånstans me o "sola" o tala om livet. O så har ja dom som e en blandning av allt. Ni e så underbara. O ni vet vem ni e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0