Dagens händelser

Enligt nynne vi gamla o skruttiga som gatan tillome så gamla att vi int får uppmärksamhet på hennes lillebrorors teini kalas ;D VI kikkar ut dom o sjunger sinngstar hela natten. ;D lööve u people ;D

nojaa de ha vari rådda da ida :D jag svek mig sj genom  att låta bli att dansa på pulpeten till  låten bra vibrationer o så skrev ja ett töntit tent som int ens i sig sj va svårt. Men tur så hadd ja läst o  tur så har ja relativt bra minne när det gäller sånthäran. TVå timmar i skolan rädkt för den dagen o så va de matilda o sen Karis Karjaa the place to be <3 me Tesse o Miia.

Ha ni nångång vari sådä att ni int alls e hungriga men sen går ni förbi en matpaikka som baaa lockar sååå <3 -i detta tillfälle va det DARIN eftersom de va länge sen ja va dit- o så får ni VÄÄÄRSTA lusten att gå o äta o man ba måst göra de. O sen när man ha äti så känner man sig som en stor fettboll eller som miia säger man känner att man har mera kvinliga former?
Nå anyway va de de som händ ida o de bästa va ju att både jag o miia hadd äti före vi kom opp ti karis o ja kan berätta er att en leipä kebab e gansk stor o mättande, skärkilt om man ska äta de när man e mätt.

Sen försvann tesse me sin kar o jag o miia dro oss me honkki ti karis svenska högstadium.Där händ de som vanligt absolut inget. Ja saknar int ens tillbaka utom de att de e många männsikor man ha förlora kontakten me :( DOM SAKNAR JA. punkt piste slut.

Sen va de nu ba Dans o hem som vanliga dagarna ;D har satt på lösnaglarna ;D grauh.

Tänker sätta alla bilder hit nu ba orkka skriva texter ni fattar

Me LIKE <3


Kommentarer
Postat av: basse

har d rättigheterna att publicera foton UTAN fotografens tillåtelse? :D

2009-11-20 @ 10:16:10
Postat av: sanna

men ja vet ju att forografen ger mig lov så fort ja ba ler lite så ingen fara ;D

2009-11-20 @ 12:29:02
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0