Ni e ba alltför viktiga.

Hih denhä dagen ha ba gått. Alttså de e e fördel me att ha mikey första timmen eftersom vi gick igenom ett oh papper sen tala vi resten av tiden. Så typ tala i liite över en timme om hundar o katter x)) våra samtalsämnene e no liite intressanta :D men de ba ble sådä braa fiilis på dagen. Dock hadde jag en lång dag efter det :) roli rörelse som ja skippa o sen baa lotta resten. Av nån konsti oförklarlig orsak va alla heelt bileet o kund int alls bete sig. Iställe börja vi tala om förfalsakde id:n o diabetes. Sen hem me buss (tack eimi o miia o pasi som hämta min lompsa) O sen ba dans o F.By.F möte, o liite blitz där efter. Snart blir de pepparkaks bakning o liite andra jul grejer ;D Vill ha alive :) kommer bli kul <3 o sen vill ja ha veckan efter de för då e de julgatsöpnningen ;D de blir
grejjs.

Ja fega ur idag. Skulle gå till skolhälsovårdare för en orsak, men ja klara int de. Trots sammos o miias underbara stöd <3 så gick de inte bara. Ja e tacksam för att dom vill hjälpa mig, o ja sku ha vila fara för att dom va så gulliga o erbjöd att stå brevid mig <3 Ja har absolut underbara vänner och är sjukt tacksam över det. Ja kände mig smått elak att säga att ja tänker ta tillbaka min tid efter allt dom hadde erbjudit mig.
Älskar er flickor.



Sån vill ja ha <3
De e en manx katt
så den har ingen svans.
O de en en cymric
så den har lång päls <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0