U can run but u cant hide from the truth that is deep inside


I löve mu systeri ;D
Hon sir halft sinnessjuk ut på bilden men låt oss minnas att hon e min syster <3



Yes. I really really do <3. On kauhee ikävä enkä oikein tiedä milloin nähään taas. VAIKEETA ;'(
Nå nå. satt o kolla lite bilder men hitta inga roliga som ja iddes sätta på bloggen för lixom kanske alla int vill ha sin naama på min blogg :DD hah sanna makes everyone famous ;D eller sen int me tanke på att de e typ 9 personer som kollar min blogg per dag... Känner mig noobig o onödig imellan. Ja vill ha morondag för då e de dans o ungdomsmöte <33 Sanna tykkää ;D
Borde lyssna på musiken amelie gav :DD de kommer bli intresant, kristifari eller va de va :) ja kan berätta hur ja känner för låtana när ja e igenom. ;D

Ni höd ju redan om min dag men den ble sådä halvt bättre senare... Ha ba haft dåli fiilis hela dagen vet int rikit vf, känner mig som luft o så. Men ja antar att de e såna dagar vi alla har imellan de e ba att stå ut o gå igenom dom me ett leende på läpparna även då de känns som jobbigast :)fast timmarna va så tråkiga, men de har o göra me att lärarna typ halvt tappar nervena på oss för att vi frågar någå som hör till ämne av kaveri som sitter brevid.

Jee ja ska mesettää nu :) me basse <3 o int blir de ändå nå av dehä bloggande ida verkkar de som.
Btw Kristen reggae e bra ;D Satsa på de.
chill i dill :) elle grill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0