Bildius Laddaus Funkkius

ARGH. blir absolut galen på Blogg.se me jämna mellanrum. Vare sig det beror på min dåliga internet eler på sidan så sätter ja skyllorna på blogg.se. Hat objekt idag. Som ni kanske fattar får ja inte bilder uppladdade på varken mina värsta mode skorna (sarkasm i överflöd) eller min svartgråa schal, eller Aso.
Synd synd. Men skall skriva blogg inlägget och kolla sen om de funkkar bättre. Man vet aldri me denhä paikkan.
Vuhuu its working. Fick de o funkka ;)


OOh ja ville så att han skulle vinna :) han bara e så... sympis på nå sätt. Alla roliga skämt om hu het bastuugnen är blir bara int dåliga. Vad kan ja säga hans dåliga humor o nyppade ögonbryn har vunnit mitt hjärta för evigt. Fast... han diealekt va no en del av de hela ;) I LIKE <3
Fast ni får gärna berätta om ni hadd nå andra bb favoriter. Lotta gilla ja int alls. Siis että kaikki tajuu sanna ei tykkää lotasta. Hon va mega söt etc. men så arma dum. O Ja, ja gilla no esa men han va lite för outsider o erakko. Så ASo ble mitt val o han e no så sööt :D Fast ja håller me de som nån skrek Öppna en Kebab pizzeria de funkkar allti. Ta karis som exempel vi e en sjukt liten stad me 3 kebab pizzerior o dom alla slår kotipizza Överlägset.



Ja här va nu då mina fejk croccs ;) dom e ti dagis som inne skor. Tycker de e riktigt sött. Sku vila haft vita för de e mer neutralt men nej så hadd dom int de så ja måddes gå ti en typisk sanna färg. Rosa all the way. fast då kunde ja ju ta en tråkigare schal sen iställe sini ;)
Nej nu ska ja vänta tills filmen e slut ja får texta me mitt gulle <3

imoron e de skola. kaffe me mitt gulle nynn. o skriva en 3-4 sidor om min kommuns social o hälso service. Får bli dagis o sossun o sånt. Nån dom vet nå bra sidor så får mer än gärna hjälpa.

Kommentarer
Postat av: ida

ny design! ;)

wordpress har typ aldrig kråta åt mej (som ett litet tips bara :P) hittade du sidorna du sökte? Annars så finns d ju massor me info på raseborg.fi, men antar att du ren tittat där!

2009-11-30 @ 20:40:34
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: Sanna

Alltså nu e ju grejjen den... att ja ha int börja me arbete -.- ja e så trött o ork int. Men ja ska no göra de imoron. Allt komer i sinnom tid. Tyvärr kan detta betyda mindre tid i uncan men life is life. Om int ja tar datan me såklart. tack för tipse :D de kan ba hända att ja byter ti wordpress men ja tycker den e på nå sätt mer datanördisk o ja e int så de går int ihop

2009-11-30 @ 22:13:47
URL: http://edam.blogg.se/
Postat av: ida

Bra att du prioriterade skolan framom Uncan idag :) Alltså ja tycker wordpress e hur enkelt som helst :P använder it du den när du uppdaterar betelalive, eller mailar du dom grejerna ti amelie som postar?

2009-12-01 @ 20:26:33
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: Sanna

Alltså... jaa min data kunskaper men jo ja andvänder de. Fast,,, att ge upp min blogg e lite sorligt

2009-12-01 @ 20:29:17
URL: http://edam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Alltså... jaa min data kunskaper men jo ja andvänder de. Fast,,, att ge upp min blogg e lite sorligt

2009-12-01 @ 20:30:04
URL: http://edam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0