I'll praise u in this storm <3

Hej hej :)
jepp här är jag igen :) har ingen aning om min blogg ens blir läst av någon men här skriver ja för de. De e väl föresten ganska dumt igentligen, att jag sitter här o skriver o sätter ner min (väldigt dyrbara NOOT) tid på att berätta om mina dagar i tro att nån männsika skall följa med den o så kan de hända att ingen ens orkkar kolla det .
Ganska sorligt känner mig lite som en gammal ensam gamling :/ Med en liten turkosa hat o en katt. Skillnaden är bara den att ja har en blogg o ingen katt.

satt o lyssna på låtar just <3 o kom på några underbara pärlor ja hade glömt:
Matthew West - More
Aron Shust - My saviour My God
Castingcrowns - Praise you in this storm
Chris Tomlin - How great is our God
(gav mig en underbar konferensfiilis)
Lyssnade ju nog på andra oxå men dedär va sådä speciellt sköna just nu.
Finns på youtube om ni vill lyssna, ja rekomenderar de starkt


Idag vill jag sluta min blogg med att tacka folk som har stött mig när ja kanske int alltid mått så bra, folk som har funnits där för mig, fått mig att skratta , eller bara lyssnat på mig. Folk som ja vet att kommer stå upp för mig om ja nånsin hamnar illa ut. Även fast jag bara känt vissa av dem en kort tid eller ser vissa av dem väldigt sällan finns det något i dem som jag bara känner att jag kan lita på. Så till alla er som vill ta till sig detta vill ja säga att ni har alla egna unika egenskaper som gör att ja älskar er så mycket, och ja vill tacka er för att ni verkligen finns där för mig. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0