Veckoslute snart över.

Söndagen börjar närma sig sitt slut och ja börjar snart förstå att ja verkligen ska till skolan imoron. Tillbax till verkligeheten med andra ord...
Har haft ett skönt och lugnt veckoslut me Ted. Kolla filmer hos mig igår (fast ja sovd halva andra). Tortilla kväll me hans familj där på kvällen, singstar me sara ida på dagen :) Ha verkligen vari lyckat o skönt, behövde det verkligen just nu mitt i all röra o storm.
Så småningom börjar ja väl förvånta mig min familj hem oxå :) Talade me min pappa lillebror sami o lillasyster noora igår, dom hadde de bra o min lillebror va super ivri över att han sku få playkkar 3an.
 Kom på att ja no måst fara o hälsa på i någå skede saknar dom.
Nu plinga de vi dörren o familjen kom hem :) ska spendera liite tid me dom o nu hej hej

Ps.lösnaglar lossnar väldigt lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0