Statistik

Har blivit såååå störd på att ja inte kan kolla statisktiken på hur många kollar på min blogg på typ några dagar men ida fick ja svaret värför, dom hade tydligen gort om statistik sidan så nu e den myki mera förståerlig :) och min blogg hade nu int ändå varit heelt oläst under dessa dagar :) så de va ganska sköönt.
Igår satt min lillebror o min pojkvän o spelade burnout o granturismo :) dom va så sööta <3 men en liiiten del av mig ville ta honom ner ti rummet och ha honom bara för mig sj men de sku väl vara lite egoistiskt.
Ska ta o ringa honom ikväll. De e ba så jobbit att ha honom sådä långt borta som han nu e.

De kommer absolut inge bra i tv:n (som vanligt) har ingen aning va ja ska gör ja e trött o har tråkit.har såndä "vill ba slöa i soffan o kolla dåli film" dag.
Om nån har nå bra idér va ja ska göra så medd gärna annars sover ja o slappar framför soffan.


sku ha lust att gå på kaffe denhä veckan, frvilliga kan anmäla sig via telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0