Skola

Sitter i skolan på en mega tråki IT timme o väntar på mat i min rosa vit randiga tunika :)
Dagen började med en uppmuntrande finska timme (jo ja menar de finska kan vara uppmuntrande) med en finska lärare som gav mig beskedet att om min far skriver ett meil att jag är tvåspråkig kan ja skippa alla timmar om ja vill :) Men dock går ja ändå på vissa så ja int nu skriver en 1 i finska, fö de sku ju ba va för tragiskt.

En lärare som just o just sj vet hu man använder words stavningspogram försöker febrilt förklara de åt oss :) o failar
snart mat sen ba kemma o hem o slappa veckolsute me min sötis <3
Nu harmar de så att ja int far finalen <3 saknar alla massor. vill träffa er alla nuuu :) men ja e även positivt överraskad över att de ordnas stormöten :) o ja har faktiskt INGA behov över att sova över :DDD bara lite så ja hinner se en skräckfilm o sjunga mamma mia me basse för de ha ja tyvärr lova in mig på.

Nu börjar min data timme leda mot sitt slut o smakis bli aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Ida

oj liite lyx dedär me finskan....

min första finska timme i gymnasie blev alla tvåspråkiga utkörda för läraren ansåg att hennes uppgift var att undervisa o hjälpa dom som inte kan. så då blev skolan tvungen att fixa mofi ti oss iställe.. fö håltimmar kom it på fråga :(

men du e smart om du far på någo timmar, så vet du va prove sen handlar om :)

2009-08-21 @ 12:44:14
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: Sanna

absoluuut :D tycker de e rikit skönt

2009-08-21 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0