Skola

Sitter återigen på en tråki IT timme o Spelar bouncing balls, delvis för att jag gorde dagens övning färdig före timmen ens börja o delvis för att ja har ingen lusta att lyssna på henne just ida :)
Ida blev vår någolunda intressanta matta timme avbryten av en övning av brandalarme, de misslyckades lite eftersom alla fatta att de va övning så ingen hadd nå bråttom.
Igår laga ja sådä VÄRLDENS gooaste smörgås :) bild kommer senare idag när ja hinner hem. O på kvällen gord ja en skön ansiktsmask....
nähä nu vill hon visst dela ut nya övningar... o aj som hade planerat att få ha ett par skööna o långsamma 3 timmar. Men nej hon ville förstöra de :/
Ska bli skönt att slippa hem. Vamt på magen under täcke o film tror ja gäller. Fast före de ska jag gå o pojkbvänfyllersnart-handla <3

Ni kan just anta hur rädd ja va igår ja som e helt sjukt rädd för åska o så börja de ju bullra o bomba helt fullt just när min pojkvän satt o så på film o int ALLS hadd tid me mig... Uch uch. Fast de e ganska roligt vi sitter o lagar smilin på word dokument :)

Nu e ja färdig me denhä övningen o så nu ska ja slappa,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0