Sent

Ha råka bli liite sent som helt e för att de va lifehouse kl 19.00 o sen fo ja ti ted typ 10 tiden. O föe de va ja ju i skola o hadd matta studieteknik o gymnastik

Nå anyway rekomendea ja lifehouse o ALIVE åt alla :) kom fam till ida att ja VEKLIGEN diggar min församling. Den ba består av så underbara männsikor som alla bryr sig om varandra, de e lixom som en familj. HEEEELT underbart. o så har vi ju MAssa Mega bra Ungdomsarbetare. Gillar er ska ni veta, ni ba e så bra helt enkelt :)
Men lifehouse va jätte skönt ba få lovsjunga ti Gud ba sköönt när de va typ city challenge förra gången <3

Sen hoppa ja på min skoter o körd iväg till Ted (märk väl att i detta skede funka min mopo perfekt)
Där hamna ja prov sitta bilen han ska köpa :) den e gul o riktigt fiin. Så i detta fall e Gult inte fult o ja sku nu int skämmas att åka i den :D men de led ju oxå ti nästa konversation:

T: alltså bil e ju sådä näst vikigaste saken man kan ha
S:jaha va e den första då?
T: nå DAAAAH tv såklart.
S: ;O
T: nonnneeej :D du såklart
S: :)

sen va vi nu i hans rum till ja bestämd kl 23.00 att nu e de väl no dags att fara hem men min plan gick int helt som ja ville ( det är här min skoter kommer in i bilden igen).
Alltså ja gick ut o va sådä trallalaaa nu ska ja hem o sova o skriva blogg satt på hjälmen o de bla bla bla... o så tryckt ja på startknappen, okei nu kommer de konstiga, De enda som händ va att min baklampa tändes o de hördes ett litet klick. Ni som känner mig o min mopo tycker säkert att dehä e helt normi. men ja for nu ändå tibax in ti ted o va sådä
" Hej älskling min mopo startar int fast ja trycker på startknappen ja har ingen aning va ja ska göra. Du sku int ha lust att komma ut o kolla på den o int gå o sova" :) o han kom <3 tack o lov för de
O för er som e intresserade av hu konsti min mopo e o vf den int starta så hadd den tydligen bestämt dig för att ida sku de opp på stora stöde för att starta. Den verkkar ha en egen personlighet, o dens personlighet påminner lite om mig som barn,imellan måst man ba ja jobbi får att få nå action här i världen.
Tur så har ja ted <3


Sök efter hans ansikte inte bara hans händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0