Mitt första inlägg inspirerat av Amelie och Tesse

Efter en lång (fem minuters) tanke stund bestämde ja mig ändå för att skaffa en blogg :) + lite uppmuntran av Amelie och Tesse <3
Så här är jag nu som en Edam ost som ja föresten inte tycker smakar så gott. för er som int vet vem ja e o i misstag lyckades skriva edam.blogg.se uppe där i dedä fälte kan ja ju berätta att ja e Sanna bor i Karis och är Kristen. Går i Ekenäs axxell ska bli närvårdare om tre år om allt går som de ska, har en STOR familj som ja älskar :)
Ännars lever ja väl ganska långt som en vanlig snart sextonårig flicka :)

Tesse sku gå i duchen o sen sova så hon ba mig blogga liite för hennes del oxå :)

Ni kommer säkert få höra mer av mig innom dom närmaste dagarna så ni har kanske någå att se framemot :)
nu måst ja no sluta dehä me data så att ja orkkar me finska imoron på moron

 I♥†

Kommentarer
Postat av: amelii

Tjoho! välkommen till bloggvärlden din ost!

2009-08-20 @ 19:52:35
URL: http://amelii.wordpress.com
Postat av: Sanna

Tack tack eedelmanni ;D

2009-08-20 @ 19:56:04
Postat av: Ida

Dethär va ju hur kul som helst!

Jag kommer nog att följa med denna blogg! :D

2009-08-20 @ 20:00:51
URL: http://irtskukka.wordpress.com
Postat av: Sanna

tack tack kära Ida :)

2009-08-20 @ 20:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0